Facebook
Facebook Powiat Facebook Promocyjny
YouTube
YouTube Powiat YouTube Promocyjny
Pinterest Instagram

Kampania „Stawiam na mleko!”

26 lutego 2010 r.

Wkrótce rusza „Mleczny Konwój", kampania "Stawiam na mleko"...

W ramach36. miesięcy kampaniiza pośrednictwem „Mlecznego Konwoju" odwiedzonych zostanie108 miast w całej Polsce, co oznacza objęcie działaniami blisko450 szkół oraz 330 tys. dziecii podobnej liczby osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne imprezy, konkursy, promocję w punktach sprzedaży i wiele innych.

Kampania realizowana jest na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego.Kluczowymi elementami kampanii są m.in.:

  • „Konwój mleczny" - wydarzenie promocyjne mające na celu dotarcie do dzieci
    i młodzieży w wieku 7-13 lat ze szkół w całej Polsce oraz zorganizowanie „Imprez Mlecznych", podczas których zarówno dzieci, jak i ich opiekunowie będą mogli wziąć dział w konkursach wiedzy o mleku i produktach mlecznych, a także spróbować mlecznych przysmaków.
  • „Truck Mleczny" - weekendowe wydarzenie funkcjonujące w ramach „Konwoju Mlecznego". Głównym założeniem „Trucka Mlecznego" jest promowanie zdrowia
    i zdrowego trybu życia przez zabawę i naukę, a także umożliwienie osobom biorącym udział w imprezach dotarcia do ekspertów, lekarzy i dietetyków, którzy doradzą
    w kwestii diety i zdrowego odżywiania.
  • Konkurs „Podaj dalej" - konkurs promujący wiedzę o walorach diety bogatej w mleko
    i produkty mleczne połączony z udziałem w „Imprezach Mlecznych".
  • Promocja w punktach sprzedaży - wsparcie działań informacyjnych w miejscu podejmowania decyzji zakupowych za pośrednictwem materiałów promocyjnych, a także konkursów z nagrodami.

Działania o charakterze bezpośrednim wsparte zostały reklamą telewizyjną i prasową, lokalnymi kampaniami oraz działaniami informacyjnymi. Kampanie uzupełniają wiadomości w Internecie skorelowane z trasą i terminami imprez. Ponadto platforma internetowahttp://www.stawiamnamleko.pl/informuje o zagrożeniach dla zdrowia, wynikających z niedoboru wapnia w organizmie.

Konwój Mleczny odwiedzi również Sądecczyznę - w środę 8 września 2010 r. będzie w Limanowej, w piątek 10 września 2010 r. w Nowym Sączu i w sobotę 11 września 2010 r. ponownie w Limanowej.

Rokrocznie w Polsce spada spożycie mleka i jego przetworów. Z tego powodu zarówno u dzieci, jak i wielu osób dorosłych dochodzi do poważnych niedoborów wapnia, co może w konsekwencji wiązać się z zaburzeniami zdrowotnymi. Program „Stawiam na mleko!" ma być jednym z elementów działań mających na celu zapobieganie takim problemom w naszym społeczeństwie.

Kampania „Stawiam na mleko!" współfinansowana jest przez Agencję Rynku Rolnego ze środków Unii Europejskiej, budżetu państwa oraz Funduszu Promocji Mleczarstwa. Akcja promująca mleko i produkty mleczne ma na celu wzrost spożycia mleka, a przez to poprawę stanu zdrowia dzieci i - w dalszej perspektywie - także całego polskiego społeczeństwa.

Dodatkowych informacji udziela:

Anna Ostrowska mail:anna.ostrowska@propublic.pl

Opracowanie: BS

komentarze (0):
dodaj komentarz

Tego artykułu jeszcze nikt nie komentował. Bądź pierwszym, który dodał komentarz!

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz! Przejdź do »formularza logowania«

Archiwum wiadomości

Kliknij na datę, żeby zobaczyć wydarzenia z danego dnia lub wybierz miesiąc i rok aby przejść do wydarzeń z danego miesiąca i roku...

...lub w polu wyszukiwania wpisz wyrażenie, którego szukasz w wybranej kategorii, a następnie kliknij "Szukaj"...