W Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu, uczestniczki kursu "Pracownik obsługi biznesu", odebrały certyfikaty ukończenia szkolenia...
W Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu uczestniczki kursu „Pracownik obsługi biznesu" odebrały certyfikaty ukończenia szkolenia.
Tym razem szkolenie, zorganizowane przez Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, przeprowadziła Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego a ukończyło go 20 bezrobotnych pań.
Dyplomy i certyfikaty ukończenia szkolenia wręczyli: wicestarosta nowosądecki Mieczysław Kiełbasa oraz dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego Bogdan Gołyźniak.
Szkolenie to jest częścią programu realizowanego przez PUP pod nazwą „Kierunek na pracę", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Program kursu „Pracownik obsługi biznesu" powstał w oparciu o sugestie pracodawców z terenu Sądecczyzny. Głównym zadaniem szkolenia jest wyposażenie bezrobotnych w wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy na stanowisku pracownika biurowego w sektorze MSP [małych i średnich przedsiębiorstw]. Kurs obejmował m.in. profesjonalna obsługę klienta, obsługę urządzeń biurowych, zagadnienia z zakresu księgowości i płac.
Opracowanie: AM